Avsluta tjänsten

Information om hur man avslutar tjänster & vad som sker med köerna

Återaktivering av konto

  • Betala utestående månader baserat på månadsavgift.

  • Återbetalning kan göras undantagsvis; då förblir kontot avslutat.

Avsluta konto/prenumeration

  • Kontoinställningar → Betalning → Avsluta prenumeration.

  • Radera i första hand alla tillagda familjemedlemmar och återkalla eventuella skickade inbjudningar.

Hantering av köer efter avslut

  • Inloggning i köer för att behålla sin plats behövs göras själv.

  • Saknad uppdatering eller obetald avgift → automatisk borttag. Ingen betalningsskyldighet, endast avslut av kontot.

  • Det tar ytterligare 36 månader innan dibz kontot är borttaget helt.

Skapa nytt konto

  • Persondata sparas 36 månader.

  • Återaktivera inom perioden utan dataförlust.

  • Efter 36 månader raderas data; nya lösenord krävs hos varje kö.

Effekter av avslut

  • Externa köer kvarstår, men du ansvarar för inloggning och uppdatering.

  • Spara alla inloggningsuppgifter.

  • Underkonton inaktiveras/raderas med huvudkontot.

Har du några frågor? Kontakta oss i så hjälper vi dig där!

(För företag klicka här)

Support